fbpx
kaseton płotno

Reklama świetlna jako opłacalna inwestycja w rozwój firmy

Reklama świetlna to rozwiązanie popularne i stosowane w wielu branżach. Nic dziwnego — doskonale łączy w sobie funkcję informacyjną i reklamową, a dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii jest ekonomiczna i energooszczędna. Nie ma wątpliwości, że jej zakup może w znacznym stopniu przyczynić się do rozwoju Twojej firmy. Dowiedz się więcej na temat tej formy reklamy i sprawdź, czemu warto w nią zainwestować!

Czym są reklamy świetlne?

Jak sama nazwa wskazuje, reklamy świetlne różnią się od tradycyjnych tablic reklamowych posiadaniem elementów oświetleniowych. Ich treść jest w odpowiedni sposób podświetlona, dzięki czemu pozostaje widoczna nawet po zmroku.

Istnieją różne rodzaje reklam świetlnych, różniących się m.in. kształtem, sposobem montażu, zastosowanym źródłem światła czy rozmieszczeniem diod. Do najpopularniejszych należą m.in. kasetony reklamowe podświetlane oraz nowoczesne litery trójwymiarowe podświetlane.

Reklamy świetlne w oczywisty sposób zwiększają czytelnośc i skutecznie przyciągają wzrok klienta. Stwarzają też spore pole do popisu, ponieważ światło może pełnić dodatkowo funkcję dekoracyjną, podnosząc walory wizualne reklamy.

Reklama świetlna LED — ekonomiczna i energooszczędna

Wbrew pozorom, montaż reklam świetlnych nie jest drogim rozwiązaniem. Ze względu na stosowane obecnie nowoczesne reklamy z wykorzystaniem technologii LED opcja ta może być stosunkowo tania. Należy wziąć pod uwagę, że tablica reklamowa LED jest zazwyczaj inwestycją na wiele lat, ponieważ wyróżnia się długą żywotnością. Oczywiście dużo zależy od tego, jakiej jakości produkty oferuje konkretny producent reklam świetlnych.

Reklamy z wykorzystaniem technologii LED są energooszczędne, dlatego nie musisz się obawiać wysokich dodatkowych kosztów eksploatacyjnych. Co więcej, istnieje możliwość zaprogramowania urządzenia w taki sposób, by włączało się i wyłączało automatycznie o określonych porach. Niektóre systemy pozwalają też na takie zaprogramowanie tablicy, by światło włączało się samo o zmroku i wyłączało o świcie. Takie rozwiązania to gwarancja dużej oszczędności pieniędzy i energii.

Nowoczesne reklamy diodowe

Nowoczesne reklamy świetlne to całe bogate spektrum najróżniejszych możliwości, dzięki którym możesz wybrać opcję optymalnie dopasowaną do indywidualnych potrzeb oraz planowanego budżetu.

Możliwość zaprogramowania oświetlenia to nie tylko szansa na rozsądniejsze wydatkowanie energii. To także sposób na przyciągnięcie klienta przez zastosowanie niestandardowych rozwiązań. Możesz np. zdecydować się na reklamę z kolorowymi migającymi światłami, na zmianę sposobu podświetlania treści w zależności od pory dnia oraz wiele innych alternatywnych opcji. Pamiętaj, że reklama świetlna LED powinna być spójna z wizerunkiem marki i charakterem reklamowanego miejsca, produktu czy usługi.

Ogromną zaletą nowoczesnych reklam świetlnych jest ich uniwersalność — znajdą one swoje zastosowanie niemal w każdej branży. Z powodzeniem zastąpić mogą tradycyjny szyld, oznaczając wejście do sklepu, punktu usługowego czy siedziby firmy. Równie dobrze sprawdzą się w roli drogowskazów, wskazujących drogę np. do restauracji czy warsztatu samochodowego. W tym przypadku podświetlenie reklamy jest szczególnie istotne, ponieważ wskazówki dojazdu muszą być dobrze widoczne o każdej porze dnia i nocy, a także czytelne, by swobodnie odczytały je osoby jadące samochodem. Tablice reklamowe LED mogą też pełnić funkcję czysto reklamową, podobnie jak tradycyjne billboardy.