fbpx

Odbiór zamówienia

Firma Optimaprint Sp. z o.o. dostarcza zamówienia poprzez firmy kurierskie i firmy spedycyjne oraz umożliwia odbiór osobisty w siedzibie naszej firmy.

UWAGA!
NASZE PRODUKTY PAKOWANE SĄ Z NAJWYŻSZĄ STARANNOŚCIĄ POD NADZOREM KAMER. PROSZĘ KONIECZNIE SPRAWDZIĆ PACZKĘ PRZY KURIERZE PONIEWAŻ PACZKA MOŻE POSIADAĆ WEWNĘTRZNE USZKODZENIA SPOWODOWANE RÓŻNYMI CZYNNIKAMI W TRAKCIE DOSTAW. PACZKA Z ZEWNĄTRZ MOŻE WYGLĄDAĆ NA NIE USZKODZONĄ.

W RAZIE USZKODZEŃ KONIECZNIE SPISZ PROTOKÓŁ USZKODZENIA Z KURIEREM.

KROK I
Sprawdzanie paczek przed podpisaniem odbioru :
1. Sprawdź czy paczka posiada uszkodzenia zewnętrzne
2. Sprawdź czy paczka ma przeciętą taśmę/stretch
3. Sprawdź czy ilość paczek się zgadza.

KROK II
Sprawdzanie po podpisaniu odbioru – KONIECZNIE PRZY KURIERZE:
1. Podpisz odbiór przesyłki
2. Koniecznie otwórz paczkę przy kurierze
3. Sprawdź czy produkty nie są uszkodzone wewnątrz i czy produkty są zgodne z zamówieniem

Uszkodzona przesyłka – co robić ?
KROK I – uszkodzenie zewnętrzne paczki – odmów przyjęcia przesyłki
KROK II – paczka z zewnątrz nie jest uszkodzona – odbierz towar i otwórz przy kurierze , opisz swoje uwagi na Liście Przewozowym/protokole uszkodzenia przy kurierze.

Co zawierać musi protokół szkody:
– datę, godzinę doręczenia, a także opis uszkodzeń i braków.
– zadbaj o poprawne wypełnienie wymaganych pól formularza, opisz nawet nieznaczne uszkodzenia
– dokument powinien być sporządzony w dwóch jednakowych egzemplarzach,z których jeden pozostaje u Klienta.

Protokoły powinien posiadać kurier lub są dostępne na stronach kurierów.

Podpisany Protokół (skan lub zdjęcie) należy przesłać pod adres: biuro@optimaprint.pl

Zaraz po podpisaniu protokołu prosimy o jak najszybsze skontaktowanie się z nami w celu podjęcia szybkiego rozpatrzenia reklamacji.
Przyjęcie przesyłki bez jakichkolwiek zastrzeżeń dotyczących stanu jej opakowania oraz jej zawartości powoduje wygaśnięcie roszczeń reklamującego z tytułu ewentualnego uszkodzenia przedmiotowej przesyłki zgodnie z art. 76 Prawa Przewozowego. Pozytywne rozpatrzenie tego typu reklamacji uzależniamy od uznania takowej przez przewoźnika.