Najpopularniejszą metodą korzystania z koszulek w ramach ogólnej strategii marki są mundury personelu. Oprócz tego, że pracownicy będą wyglądać elegancko, a także zwiększać profesjonalizm firmy, co zwiększy zaufanie klientów. Zdobycie zaufania klienta ma kluczowe znaczenie, gdy próbujesz sprzedać mu towar lub usługę, więc te drukowane koszulki znacznie przyczynią się do zwiększenia sprzedaży i zwiększenia zysków.
Oprócz reklamowania konkretnej firmy, drukowane koszulki mogą być również używane do reklamowania różnych ofert, które firma może mieć w danym momencie. Pracownicy noszący te koszulki będą częściej wiedzieć o ofertach, a tym samym kupować produkty od firmy. W połączeniu z personelem, który promuje wszelkie oferty lub nowe produkty, a także znaki informujące klientów, każda osoba, z którą firma ma do czynienia, będzie wiedzieć o każdej specjalnej ofercie, którą oferuje konkretna firma.
Być może jedną z najlepszych rzeczy w drukowaniu na koszulkach jest to, jak można je dostosować. Wybierając materiał, krój i styl, możesz wybrać koszulę, która najlepiej reprezentuje Twoją firmę. Być może masz półprofesjonalny biznes, który lepiej pasowałby do koszulki polo lub sklepu z artykułami sportowymi, który lepiej by działał z oddychającym materiałem sportowym. Dzięki koszulce z nadrukiem nie ma ograniczeń co możesz zrobić, dzięki czemu możesz dokładnie przekazać wiadomość firmową.
Oczywiście warto zauważyć, że przy projektowaniu koszulek należy wziąć pod uwagę względy, podobnie jak przy opracowywaniu kampanii reklamowej. Tradycyjnie wiele organizacji po prostu drukowało swoje logo firmy na koszulce i chociaż nie ma w tym nic złego, coraz więcej firm wykazuje kreatywność dzięki swoim projektom. Projekty te mogą zawierać hasła i branding, podczas gdy inne wykorzystują przyciągające wzrok projekty lub odbitki artystyczne. Oczywiście im bardziej intrygujący jest projekt lub popularna marka firmy, tym bardziej prawdopodobne jest, że dana osoba będzie chciała nosić ją na koszulce. Innym ważnym czynnikiem jest jakość odzieży; jeśli chcesz, aby ludzie go nosili, musisz upewnić się, że jest uszyty z dobrej jakości materiału, a nie tylko najtańszego.
Jak każdy rodzaj reklamy, należy pamiętać o tym medium. Na koszulce jest tylko tyle miejsca i tyle tekstu, że dana osoba chce czytać. Chociaż unikalne i przyciągające wzrok projekty mogą pomóc przyciągnąć uwagę ludzi, jeśli są tak złożone, że nazwa lub logo Twojej firmy zaginie, koszula nie spełni swojego zadania. Ponadto należy upewnić się, że wybrany kolor lub kolory będą wyróżniać się na tle koszuli.