fbpx

Reklamacje

Pobierz formularz reklamacyjny – POBIERZ

Firma Optimaprint Sp. z o.o. dostarcza zamówienia poprzez firmy kurierskie i firmy spedycyjne oraz umożliwia odbiór osobisty w siedzibie naszej firmy. Nie ponosimy odpowiedzialności w przypadku uszkodzonej przesyłki przez kuriera.

W przypadku reklamacji prosimy o kontakt mailowo : biuro@optimaprint.pl
lub telefonicznie 731 66 33 66 , następnie wybrać numer 3 na klawiaturze telefonu.

UWAGA!
NASZE PRODUKTY PAKOWANE SĄ Z NAJWYŻSZĄ STARANNOŚCIĄ POD NADZOREM KAMER. PROSZĘ KONIECZNIE SPRAWDZIĆ PACZKĘ PRZY KURIERZE PONIEWAŻ PACZKA MOŻE POSIADAĆ WEWNĘTRZNE USZKODZENIA SPOWODOWANE RÓŻNYMI CZYNNIKAMI W TRAKCIE DOSTAW. PACZKA Z ZEWNĄTRZ MOŻE WYGLĄDAĆ NA NIE USZKODZONĄ.

W RAZIE USZKODZEŃ KONIECZNIE SPISZ PROTOKÓŁ USZKODZENIA Z KURIEREM.

KROK I
Sprawdzanie paczek przed podpisaniem odbioru :
1. sprawdź czy paczka posiada uszkodzenia zewnętrzne.

2. sprawdź czy paczka ma przeciętą taśmę/strech
3. sprawdź czy ilość paczek się zgadza.

KROK II
Sprawdzanie po podpisaniu odbioru – KONIECZNIE PRZY KURIERZE:
1. Podpisz przesyłkę
2. Koniecznie otwórz paczkę przy kurierze
3. Sprawdź czy produkty nie są uszkodzone wewnątrz i czy produkty są zgodne z zamówieniem

Uszkodzona przesyłka – co robić ?
KROK I – uszkodzenie zewnętrzne paczki – odmów przyjęcia przesyłki
KROK II – paczka z zewnątrz nie jest uszkodzona – odbierz towar i otwórz przy kurierze , opisz swoje uwagi na Liście Przewozowym/protokole uszkodzenia przy kurierze.

Co zawierać musi protokół Szkody:
– datę, godzinę doręczenia, a także opis uszkodzeń i braków.
– zadbaj o poprawne wypełnienie wymaganych pól formularza, opisz nawet nieznaczne uszkodzenia
– dokument powinien być sporządzony w dwóch jednakowych egzemplarzach,
z których jeden pozostaje u Klienta.

Protokoły powinien posiadać kurier lub są dostępne na stronach kurierów.

Podpisany Protokół (skan lub zdjęcie) należy przesłać pod adres: biuro@optimaprint.pl

Zaraz po podpisaniu protokołu prosimy o jak najszybsze skontaktowanie się z nami w celu podjęcia szybkiego rozpatrzenia reklamacji.
Przyjęcie przesyłki bez jakichkolwiek zastrzeżeń dotyczących stanu jej opakowania oraz jej zawartości powoduje wygaśnięcie roszczeń reklamującego z tytułu ewentualnego uszkodzenia przedmiotowej przesyłki zgodnie z art. 76 Prawa Przewozowego. Pozytywne rozpatrzenie tego typu reklamacji uzależniamy od uznania takowej przez przewoźnika.