Podświetlany logotyp to prosty sposób na poprawę widoczności sklepu, punktu usługowego czy siedziby przedsiębiorstwa. W przypadku apteki, dobra widoczność jest szczególnie istotna, ze względu na specyficzny charakter działalności takiej firmy. Zobacz, co warto wiedzieć na temat takiej formy reklamy.
Podświetlany logotyp — dlaczego warto?
Podświetlany logotyp jest popularnym rozwiązaniem, na które decydują się firmy działające w wielu różnych branżach. Również branża farmaceutyczna chętnie korzysta z tej opcji, której zadaniem jest zwiększenie widoczności zewnętrznej formy reklamy. Podświetlenie logotypu sprawia, że staje się on widoczny niezależnie od pory dnia czy nocy. Jest też o wiele łatwiej zauważalny dla klientów.
W przypadku apteki widoczność logotypu jest bardzo ważna. To miejsce, do którego klienci przychodzą w sytuacjach awaryjnych, czasami w środku nocy. Są wśród nich także osoby starsze czy niedowidzące, dla których wyraziste zaakcentowanie wejścia do apteki jest wyjątkowo istotne.
Litery 3D — atrakcyjny pomysł na logo
Litery 3D to atrakcyjna wizualnie alternatywa dla tradycyjnych form reklamy. Wypisana trójwymiarowymi literami nazwa apteki lub logo 3D wycięte z wytrzymałego na warunki zewnętrzne styroduru to doskonały sposób na podkreślenie prestiżu Twojego sklepu i zadbanie o najwyższą estetykę.
W ten sposób tworzone są loga sklepów czy ich nazwy, zamieszczane potem na elewacji. Podobnie stać się może w przypadku nazwy i loga apteki, które będzie wówczas trójwymiarowe i widoczne z daleka. Najlepszym rozwiązaniem jest podświetlenie całości, dzięki czemu na pewno nikt nie przeoczy Twojej reklamy.
Logotyp apteki na podświetlanym kasetonie
Kasetony reklamowe są tradycyjną formą reklamy zewnętrznej. Wiele aptek decyduje się na umieszczenie swojego logotypu na podświetlanym szyldzie, co jest rozwiązaniem eleganckim, stosunkowo tanim i trwałym. Możesz zdecydować się na mocowany na ścianie szyld jednostronny lub semafor, czyli szyld dwustronny, montowany prostopadle do budynku.
Ciekawą opcją, często wykorzystywaną w przypadku aptek, jest umieszczanie przed wejściem podświetlanych kasetonów w typowych dla takiej placówki kształtach — może być to np. podświetlony aptekarski krzyż. Dzięki temu potencjalni klienci szybko zauważą dobrze im znany symbol i odnajdą drogę do Twojej apteki.
Zastosowanie mechanizmów automatycznie włączających i wyłączających podświetlenie o wybranych godzinach czy przy określonych warunkach sprawia, że jest to rozwiązanie ekonomiczne i energooszczędne.