fbpx

Trzy powody, dla których powinieneś zainwestować w kasetony reklamowe

Kasetony reklamowe to jedna z najpopularniejszych obecnie form reklamy, stosowana na co dzień w niemal każdej branży. Pełni jednocześnie funkcję informacyjną i reklamową, przyciągając wzrok potencjalnego klienta i zapraszając do wejścia do sklepu, punktu usługowego czy siedziby firmy. Zobacz, dlaczego warto zdecydować się na kaseton reklamowy!

Czym jest kaseton reklamowy?

Kaseton reklamowy to wyjątkowo popularna forma reklamy, którą zobaczyć można przed wieloma sklepami, punktami usługowymi czy biurowcami. Najczęściej montowana jest na zewnętrznej ścianie budynku, warto jednak pamiętać, że z powodzeniem może też pełnić funkcję reklamy wewnętrznej.

Standardowy kaseton reklamowy ma formę prostopadłościanu, liczącego zwykle do kilkunastu centymetrów grubości. Na rynku znajdziesz kasetony jednostronne lub dwustronne. W tym pierwszym przypadku reklama montowana jest jedną stroną na ścianie. W drugim — prostopadle do ściany (mówimy wtedy o reklamie typu semafor).

Dużym powodzeniem cieszą się kasetony podświetlane, najczęściej bazujące na technologii LED. Taka forma reklamy powoduje, że jest ona widoczna także w nocy, a dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań pozostaje jednocześnie energooszczędna.

Kasetony reklamowe — funkcja informacyjna

Dlaczego warto zainwestować w kasetony reklamowe? Na pewno po to, by nikt nie przegapił Twojego sklepu, biura czy punktu usługowego. To szczególnie istotne w przypadku nowych placówek, które dopiero walczą o to, by zapisać się na stałe w świadomości lokalnych odbiorców.

Kasetony reklamowe to reklama trwała, widniejąca na budynku czasami przez dziesiątki lat. Dzięki niej wszyscy w okolicy doskonale będą wiedzieć, gdzie znajduje się promowane przez Ciebie miejsce. Pamiętaj, że jest to istotny element budowania wizerunku marki!

Kasetony — funkcja reklamowa

Samo poinformowanie potencjalnych klientów o pojawieniu się nowego miejsca w okolicy to jedna kwestia. Drugą jest zachęcenie ich do skorzystania z Twoich usług czy zakupu produktów, a w przypadku siedziby firmy — budowanie prestiżu. Dlatego tak ważne jest odpowiednie zaprojektowanie kasetonu, który w tym przypadku pełnić będzie funkcję reklamową.

Dobrze zaprojektowany kaseton reklamowy jest spory, czytelny i przyciągający wzrok. Już z daleka powinna być widoczna nazwa firmy i jej logo. Dzięki temu możliwe jest skuteczne budowanie tożsamości marki. Atrakcyjna czcionka, ciekawe hasło reklamowe lub intrygujące logo to prosty sposób na zwrócenie uwagi i zainteresowanie klientów.

Na szczególną uwagę zasługują oczywiście modne kasetony świetlne, reklamujące Twoją markę nawet po zmroku. Co więcej, nowoczesne technologie umożliwiają uzyskiwanie różnych ciekawych efektów świetlnych, a także zaprogramowanie mechanizmu tak, by automatycznie uruchamiał się po zmroku czy o określonej godzinie.

Kaseton reklamowy — opłacalna inwestycja

Wśród licznych zalet kasetonów reklamowych na pewno warto wymienić atrakcyjny stosunek ceny do jakości i trwałości tego rozwiązania. Wykonywane z plexi, tkaniny winylowej, frontów frezowanych, tłoczonych czy podklejanych PMMA kasetony to rozwiązanie trwałe, które posłuży Twojej firmie przez długi czas. Jest to zatem inwestycja na lata, a wydatek może być stosunkowo niski.

Zastanawiasz się, jak zrobić kaseton reklamowy? Wiele firm reklamowych oferuje tanie kasetony, dlatego nie powinieneś mieć problemu ze znalezieniem takiej usługi. Pamiętaj, że cena uzależniona będzie od konkretnych parametrów np. wielkości, wykorzystanych materiałów czy typu kasetonu.