fbpx
wyswietlacz led

Kasetony czy wyświetlacze LED — jaką reklamę wybrać?

Kasetony reklamowe to popularne i uniwersalne rozwiązanie, wyświetlacze LED wciąż są pewną nowością. Wybierając formę reklamy do swojego sklepu, punktu usługowego czy siedziby firmy, warto znać dokładnie właściwości poszczególnych opcji, a także mieć starannie sprecyzowane potrzeby oraz zaplanowany budżet. Dowiedz się, co sprawdzi się najlepiej w Twoim przypadku!

Kasetony reklamowe — uniwersalne i ekonomiczne

Kasetony na ścianę czy dach budynku, a także te w formie tzw. semaforów, to jedno z najpopularniejszych rozwiązań, jeśli chodzi o reklamę zewnętrzną. Są tak uniwersalne, że korzystają z nich sklepy, punkty usługowe oraz firmy z niemal każdej branży, wykorzystując ich funkcję informacyjną i reklamową.

Dzięki dobrze zaprojektowanym kasetonom nikt nie przeoczy wejścia do Twojego punktu, a do tego wiele osób zapamięta jego lokalizację czy zostanie zachęconych do zakupu. Kasetony mogą więc pełnić wiele różnych funkcji, stając się jednym z kluczowych elementów strategii wizualnej marki.

Jedną z podstawowych zalet kasetonów jest ich atrakcyjna cena. Co więcej, tanie kasetony są zarazem opcją bardzo trwałą i odporną na działanie niekorzystnych warunków zewnętrznych. Będą więc służyć Ci przez wiele lat, zachowując swoje walory estetyczne — są zatem świetną inwestycją w rozwój firmy.

Szczególnie dobrym pomysłem będzie umieszczenie na budynku kasetonów podświetlanych. Taka reklama podświetlana lub podświetlane logo pozostają widoczne niezależnie od pory dnia, przyciągając wzrok i zapadając w pamięć potencjalnym klientom.

Wyświetlacze LED —nowoczesne i dynamiczne

Wyświetlacze LED to nowoczesne rozwiązanie, pozwalające na wyświetlanie różnego rodzaju treści reklamowych. Na tle innych form reklamy wyróżniają się przede wszystkim dynamizmem i możliwością zamieszczania kilku rodzajów treści, zmieniających się np. o określonych porach.

Nie da się ukryć, że wyświetlacze LED z pewnością przyciągają uwagę bardziej niż tradycyjne kasetony. Z pewnością trudno przejść obok nich obojętnie, nie nudzą się i intrygują. Ciekawym sposobem na zainteresowanie potencjalnych klientów jest zamieszczenie na wyświetlaczu np. aktualnej godziny czy temperatury powietrza. Odruchowo sprawdzając godzinę czy temperaturę, mogę oni zwrócić jednocześnie uwagę na treści reklamowe i zainteresować się Twoją ofertą.

Decydując się na wyświetlacz LED, trzeba przygotować się na większe wydatki niż w przypadku standardowego kasetonu. Warto jednak pamiętać, że cena w dużej mierze zależy od parametrów konkretnego wyświetlacza oraz jego funkcji.

Dopasuj rozwiązanie do swoich potrzeb oraz budżetu

Tradycyjny kaseton czy wyświetlacz ledowy — co sprawdzi się lepiej? Trudno udzielić jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie. Wszystko zależy od konkretnego zastosowania, indywidualnych potrzeb i preferencji, a także możliwości finansowych czy lokalizacji obiektu.

Jeśli zależy Ci na taniej reklamie, wybierz wytrzymały kaseton, dostępny w atrakcyjnej cenie. Zwróć też uwagę na lokalizację, w jakiej znajduje się Twój punkt. Jeśli wokół jest mnóstwo innych punktów usługowych czy sprzedażowych, a co za tym idzie, wiele kasetonów, może być trudno się wyróżnić. W takiej sytuacji warto postawić na wyświetlacz, który pomoże wybić się na tle innych.

Pamiętaj też o budowaniu spójnej strategii wizualnej oraz dopasowaniu formy reklamy do charakteru Twojej działalności. Krzykliwe, dynamiczne czy zabawne reklamy nie będą pasować do „poważnych” usług. Z kolei chcąc trafić do młodzieży, warto postawić na tego typu rozwiązania.