fbpx
IMG 8255

W jakich branżach najlepiej jest wykorzystać tablice reklamowe?

Tablice reklamowe to jeden z podstawowych i najbardziej rozpowszechnionych rodzajów reklamy. Nic dziwnego, że są one wykorzystywane niemal we wszystkich branżach, a zobaczyć je można na wielu budynkach czy w specjalnych przestrzeniach reklamowych i ogłoszeniowych. Poznaj różne rodzaje tablic i sprawdź, jakie jest ich zastosowanie.

Czym są tablice reklamowe?

Hasło „tablice reklamowe” najczęściej kojarzy się ze standardową, prostokątną tablicą zawieszaną na ścianie budynku. Warto jednak pamiętać, że jest to niezwykle szerokie pojęcie, obejmujące bardzo zróżnicowaną gamę produktów. Pełnią one jednocześnie funkcję informacyjną i reklamową. Mogą wskazywać drogę do siedziby firmy czy podawać różne niezbędne informacje, ale też zachęcać do skorzystania z usług i budować tożsamość marki.

Tablice reklamowe to określenie, w którym mieszczą się takie formy reklamy jak m.in. banery, szyldy, kasetony, tablice ogłoszeniowe czy plakaty. W naszej agencji Optima 3D przygotujemy dla Ciebie różnego rodzaju materiały reklamowe, pozwalające skutecznie przyciągnąć wzrok potencjalnych klientów. Oferujemy m.in. profesjonalny druk wielkoformatowy oraz laminowanie, dzięki któremu materiały reklamowe zewnętrzne zostaną zabezpieczone przed niekorzystnym wpływem czynników atmosferycznych.

Szyldy reklamowe dla sklepów

Szyld reklamowy, na którym znajduje się nazwa sklepu, logo marki czy ewentualnie hasło reklamowe, jest niezbędny w przypadku każdego sklepu, który chce być widoczny i zachęcać klientów do wejścia do środka. Niezależnie od tego, w jakiej branży działasz, sprzedaż różnego rodzaju produktów wymaga odpowiedniej reklamy. Klienci muszą posiadać czytelną informację o tym, gdzie znajduje się Twój sklep. Muszą też wiedzieć, jakich produktów mogą się spodziewać w środku.

Wybierając szyld reklamowy, dopasuj jego wygląd do charakteru swojej branży i strategii wizualnej marki. Kolorystyka czy czcionka powinny być spójne z logo i zachęcać klienta do wejścia.

Tablica reklamowa przed punktem usługowym

Podobnie jak w przypadku sklepów, tablice reklamowe pełnią niezwykle istotną funkcję także przy punktach usługowych. Również tutaj należy pamiętać o dopasowaniu wielkości i charakteru tablicy do konkretnej branży.

Niewielkie tablice o charakterze informacyjnym pojawią się wszędzie tam, gdzie prowadzona jest działalność nie zawsze pasująca do wielkoformatowej zewnętrznej reklamy. Może być to np. kancelaria prawna, gabinet psychoterapeutyczny czy dentystyczny. W tej sytuacji tablica ma przede wszystkim informować np. o godzinach otwarcia czy sposobach kontaktu.

Z kolei duże punkty usługowe lub miejsca typu fryzjer, kosmetyczka bądź usługi xero zazwyczaj decydują się na większe reklamy zewnętrzne w postaci szyldów, banerów oraz kasetonów.

Tablice ogłoszeniowe do biur

Tablice wewnętrzne doskonale sprawdzają się w różnego rodzaju zakładach pracy i biurach. Korporacje to miejsca wymagające świetnej organizacji i odpowiedniej komunikacji między wieloma pracownikami oraz ich kadrą zarządzającą. Dlatego niezbędne okazują się gabloty ogłoszeniowe, pozwalające na prostą i skuteczną wymianę informacji.

To samo dotyczy placówek edukacyjnych np. uczelni, szkół i przedszkoli. Tablice ogłoszeniowe wewnętrzne okazują się zatem nieocenione w przypadku branży edukacyjnej, stanowiąc niezbędny element wyposażenia przestrzeni wspólnej, a także poszczególnych sali przedszkolnych czy lekcyjnych.

Tanie banery na eventy

Działasz w branży eventowej? Na pewno doskonale zdajesz sobie sprawę z tego, jak ważne jest skuteczne poinformowanie potencjalnych odbiorców o planowanym wydarzeniu. Banery reklamowe to jedna z najchętniej wykorzystywanych w tej branży form reklamy. Niemal każdy producent tablic reklamowych ma w swojej ofercie atrakcyjne i tanie banery, które spełnią skutecznie funkcję informacyjną, jednocześnie zachęcając do udziału w organizowanym przez Ciebie evencie.

Wybierając formę reklamy, pamiętaj o dopasowaniu parametrów do jej planowanej lokalizacji oraz do docelowego adresata. Inaczej wyglądać będzie baner adresowany do dzieci, inaczej do młodzieży czy seniorów.